Отзывы путешественников

Выберите категорию
Очень хорошо



По 891 отзывам
  • Чистота 7,8
  • Услуги 6,6
  • Расположение 7,7
  • Удобство номера 7,6
  • Обслуживание 7,2
  • Цена – качество 7,5
  • Питание 6,5
Сортировать по

Martini — Индонезия
Бизнес-путешественник
Улучшенный
2 ночи (ей) в Август 2016
overall good
overall good
Отзыв оставлен 22 августа 2016

Maraden — Индонезия
Бизнес-путешественник
Представительский номер
Одна ночь в Август 2016
not suiteable
This is 3 stars hotel
Отзыв оставлен 20 августа 2016

shaderon — Малайзия
Индивидуальный путешественник
Делюкс
2 ночи (ей) в Август 2016
Good location
Its easy access for traveling from and to airport. Very near from train station and close with Centre Point Mall. Suitable for those who just like walking activity.
Отзыв оставлен 08 августа 2016

Martini — Индонезия
Бизнес-путешественник
Делюкс
Одна ночь в Июль 2016
OK
OK
Отзыв оставлен 28 июля 2016

Justin — Малайзия
Бизнес-путешественник
Улучшенный
2 ночи (ей) в Июль 2016
Great Place to stay
Clean and convenient place to stay. Near malls and train station.
Отзыв оставлен 26 июля 2016

Adam — Индонезия
Семья с маленькими детьми
Улучшенный
Одна ночь в Июль 2016
nice hotel
thank u
Отзыв оставлен 20 июля 2016

Adam — Индонезия
Семья с маленькими детьми
Улучшенный
Одна ночь в Июль 2016
Nice hotel
thank u
Отзыв оставлен 20 июля 2016

Johndry — Индонезия
Группа
Улучшенный
Одна ночь в Июль 2016
late check in
im staying at karibia for 1 night ( 2 connecting rooms ) , i check in at 1.30 PM just for 1 room, because another room is still being cleaned. I wait and wait for another room until 3PM!!!! so disappointed for that ( I request early check in at Agoda ) .
Отзыв оставлен 14 июля 2016

Sisilyana — Индонезия
Группа
Улучшенный
2 ночи (ей) в Июль 2016
room is spacious', the aircon doesn't work at the 1st night but it did work well after i complaint t
will come here again for next trip
Отзыв оставлен 12 июля 2016

Ferdiyan — Индонезия
Семья с подростками
Улучшенный
4 ночи (ей) в Июнь 2016
Very disappointing attitude
This was probably one of the many visits to this hotel, yet unfortunately might be my last. I book this hotel without breakfast since for the first 2 days I will be mostly out of Medan. During our check-in, the receptionist asked us if we wanted to upgrade to opt for the breakfast in which I declined already due to the reasons explained. Yet, he still gave me complete breakfast vouchers, in which I re-confirmed that it can be used. We then had ou breakfast on the 30th, and agree to pay for an additional 1(one) pax. on the next day, we were surprised that the maitre'd told us that we have to pay all the breakfast and the vouchers are not eligable. They did not admit why they have given the vouchers to me in the first place. He even did not like my complaint and said that we were difficult guest! UNBELIEVABLE! We checked out the next morning, no apology, no nothing. I even had to asked the complete invoice of this 'ridiculous' breakfast otherwise they did not even bother to give me a copy. The facilities, cleanliness of the hotel is fine, however, the attitude and clear lask of respect for guest if problematic.
Отзыв оставлен 05 июля 2016


1

2

3

1234

Начните здесь - выберите предпочитаемую программу: