Хорошо 7,4
Оценка по 762 отзывам

Отзывы путешественников

Выберите категорию
Хорошо



По 762 отзывам
  • Чистота 7,3
  • Услуги 7,2
  • Расположение 7,7
  • Удобство номера 7,5
  • Service 7,4
  • Цена – качество 7,3
  • Питание 7,2
Сортировать по

Johan — Индонезия
Бизнес-путешественник
Улучшенный номер
3 ночи (ей) в Июль 2016
Good Hotel
Hotel is old already, need renovation.
Отзыв оставлен 01 сентября 2016

Rut — Индонезия
Бизнес-путешественник
Улучшенный номер
Одна ночь в Август 2016
good
good location
Отзыв оставлен 18 августа 2016

Mohd — Малайзия
Бизнес-путешественник
Двухместный номер Делюкс с 1 кроватью
Одна ночь в Август 2016
Good
Good hotel with great location
Отзыв оставлен 15 августа 2016

MOHD — Малайзия
Бизнес-путешественник
Представительский номер
5 ночи (ей) в Август 2016
Everything just fine and satisfied
Good and satisfied
Отзыв оставлен 15 августа 2016

Gary — Соединенные Штаты
Пара
Улучшенный Двухместный номер с 1 кроватью
2 ночи (ей) в Август 2016
Review
Excellent
Отзыв оставлен 09 августа 2016

Debby — Индонезия
Бизнес-путешественник
Одна ночь в Июль 2016
Feel good
Nice hotel, very recommended..
Отзыв оставлен 29 июля 2016

Daeyoung — Южная Корея
Бизнес-путешественник
Одна ночь в Июль 2016
dissatisfaction
disappoint
Отзыв оставлен 29 июля 2016

John — Сингапур
Бизнес-путешественник
2 ночи (ей) в Июль 2016
decent
decent place and value for money
Отзыв оставлен 28 июля 2016

Yoel — Индонезия
Семья с подростками
2 ночи (ей) в Июль 2016
STAFF WERE OBNOXIOUS AND ARROGANT
I booked on a three-bedroom suite residence which is very spacious. The check in was smooth sailing. Once i found that there was only 4 bath towels (when there were 6 of us) i made a call to Housekeeping and requested 2 more to be sent to our room. The atendant who answered our call,said that it would be sent to our room with rude and harsh tone of voice (implying that she was not in the mood for the job). i was rather taken aback with her attitude. Breakfast offering were such a low standard. It's best to just have toast and egg. The rest were just for display. The F&B staff were rude! No greetings whatsoever, no coffee and tea oferred. I had to take my own cup and pouring coffee/tea myself. (The staff was beside me and said nothing or offered any help at all) I told her that the oatmeal porridge was somewhat spoilt and turned sour, she literally just kept quiet and arrogantly walk away without appoligizing and (trying to) rectifying the problem! After that incident, She cleared my soiled plates without even saying anything (giving that "i dont give a damn" look on her face) Bottom line -- (most of) The staff in Somerset Residence Surabaya are the cancer of this establishment. Moreover, in the hotel industry which is growing rapidly, this hotel will be left behind by newer hotels with great products and services. Especially when this hotel is already old and outdated!
Отзыв оставлен 26 июля 2016

Erwin — Индонезия
Бизнес-путешественник
Одна ночь в Июль 2016
Business trip
Nice hotel that combined with the good price from agoda..
Отзыв оставлен 22 июля 2016


1

2

3

1234

Начните здесь - выберите предпочитаемую программу: